THE VERSATILE BLOGGER AWARD

THE VERSATILE BLOGGER AWARD

THE VERSATILE BLOGGER AWARDNagrada! Obraduje me svaka poseta, komentar, ali ovo je pravo iznenađenje, ono slatko 🙂

Hvala dragi neznanče Shonery ! Motiv više da budem redovnija na blogu 🙂

Nešto više o The Versatile Blogger Award pravilima nominacije:

* Zahvalite se osobi koja vas je nominovala
* Nominujte do 15 blogera / autora sa WordPress-a (može manji broj, ali ne više od 15) i obavestite ih
* Podelite sa svima 7 činjenica o sebi
* Objavite sliku nagrade u svom tekstu i pravila

 

I evo, tih nekih 7 činjenica o meni:

  1. ovo nije moj prvi blog- prvi je izgubio anonimnost i previše ušao u moju stvarnost
  2. između ljubavi prema crnom vinu i mlečnoj čokoladi i dalje se vodi mrtva trka
  3. zagrljaj je lekovit – sve može njime da se izleči
  4. padam na nežnosti i romantiku, muzika, sveće i mirisi su deo atmosfere
  5. najvažniji deo moje garderobe je čipkani veš – a ne ono što drugi vide, isto je i sa mojom dušom
  6. godišnji odmor zamišljam kao vreme za plažu i čitanje beletristike
  7. lako sklapam prijateljstva – ali ponekad, umem tako dobro da uživam u sebi samoj i dobroj knjizi

I tako, prvo je izgledalo teško navesti 7 činjenica a pri kraju sam morala da se zaustavljam 😉

 

Kao bloger početnik u novom okruženju, pozivam na druženje, i nagrađujem osmehom, pozivam u igru sve one koji ovo pročitaju, a još se nisu uključili 🙂

Komentiraj